יום שלישי, 7 במרץ 2017

פטריציו פאולטי בישראל! סמינר מדיטציה 21-22.4

אני פחות משתפת על נושאים של התפתחות עכשיו, כי החיים שלי נהיו מאוד אינטנסיביים באיזורים של עבודה ומשפחה..
אבל אני עדיין תלמידה בבית הספר למודעות עצמית ואת האירוע הבא אני חייבת לחלוק:


פרטים נוספים והרשמה כאן: http://in-forma.ravpage.co.il/meditation-seminar
המחיר הוא 500$, לא כולל לינה, ויש עכשיו הנחה משמעותית (לא יודעת עד מתי אז אם אתם בעניין פשוט תרשמו).

יש כל כך הרבה רעש, וכל הרעיון הוא לא לרוץ לשנות את החיים, להתפטר, לנסוע לחופש, לעשות קעקוע, אלא לחפש את המקום הפנימי הזה, המאוזן הנייטרלי והשקט ולהתאמן על ההיכרות איתו, כדי שלאט לאט הוא יחלחל לתוך חיי היומיום וישנה את איכות התשובות שאנחנו נותנים לעולם, ואת האיכות של החוויה שלנו.
פאולטי לא היה בארץ יותר משנתיים! שמחה שהוא בא, ושמחה שזה על הנושא הזה, למרות שכל מה שהוא מביא זה מתנה מניסיוני...

(אם אתם נרשמים תגידו לי! שנלך ביחד)

תגובה 1:

יוסי אבו אמר/ה...

אוי אני לא מאמין שפספסתי את זה... פטריציו פאולטי שינה את החיים שלי ואיך שאני מסתכל עליהם. מעריץ גדול