יום ראשון, 23 בנובמבר 2008

עוד דברים ברשת

הסביבה - אתר מקיף ומכיל המון מידע, ששואף ליצור שינוי תודעתי שיביא לשינוי בשטח. הם מרכזים שם את החדשות מהמשרד להגנת הסביבה, מהמדורים הירוקים של ynet, nrg, גלובס, כלכליסט. הם מביאים ידיעות, ראיונות, מאמרים, מדריכים ועדכונים, בקיצור - מהר מהר למועדפים/קורא rss שלכם. והנה הם גם כאן בקישורים הקבועים מצד שמאל.

אקו-ויקי: אתר דמוי וויקיפדיה לעניינים סביבתיים. בעברית. בישראל. ציטוט: אלברט איינשטיין אמר "אינך יכול לפתור בעיה באמצעות אותו תהליך מחשבתי שיצר אותה". המשבר הסביבתי, כמו גם בעיות חברתיות שאנו רואים סביבנו - עוני, אלימות, דכאון מתפשט, אי שוויון ועוד, לא נובע רק מכשלים טכנולוגיים, אלא מהדרך בה החברה מעוצבת ומהדרך בה אנו חושבים על בעיות אלה. אקו ויקי נועד כדי לעודד שיח הממוקד בתהליכים ובמערכות המורכבות המקיפות אותנו ומקשרות בין תופעות חברתיות וסביבתיות שונות, וכדי להנגיש ניתוחים ופתרונות הנוגעים לקיימות ולבעיות חברתיות אחרות. יאללה בלאגן.

באתר קק"ל מתחבאים להם סרטוני וידאו קצרים של "חדשות בירוק", במגוון נושאים: שיקום נחל קישון, ייעור משקי, הדברה בעזרת צרעות, תיקי אוכל רב פעמיים, ביקור בקיבוץ לוטן, ועוד ועוד. נחמד.

מרשות מבטיחה לרשות מקיימת: חוברת - כאן קובץ פידיאף - עם דוגמאות מהארץ והעולם ליוזמות מקומיות לפיתוח בר קיימא. מעניין ומכיל שמות של אנשי קשר לכל פרוייקט.

דובל'ה מנסים להכניס תו ירוק למוצרים, ולקדם בעזרת הדמות דובל'ה חינוך לאיכות סביבה. יש להם סדנאות והצגות. ובאתר יש חלק שפונה לילדים עם סרטונים, דפי צביעה (מה ירוק בזה?), וכדומה.

אין תגובות: