יום שלישי, 8 במרץ 2011

דברים לעשות עם בדים משומשים

עוד לא המציאו את החנות לבדים משומשים, וזה קצת מתסכל אותי... יש המון פרוייקטים מגניבים של תפירה ברשת וכמה חנויות בדים שגורמות להזיל ריר, אבל למזלי אני בלי מכונת תפירה, וגם בלי זמן אז אין סיכוי שאתפתה!
אני רוצה לחשוב שאם היה לי זמן ומכונת תפירה (וידע וסבלנות וכל זה) עדיין הייתי משקיעה בלחפש חומרים משומשים, זה נראה סוג של חטא לא לעשות שימוש חוזר כשיש כל כך הרבה חומר. אצלנו ביישוב יש חנות יד שניה שמוכרת פריטים ב5 ש"ח. בטוח עם חיטוט הגון אפשר להגיע לתוצאות מעניינות.
בכל אופן הנה רשימה של דברים לעשות עם בדים, ורצוי מאוד שיהיו משומשים.

איך להפוך טי-שירט ל"צמר" שיהיה חומר גלם לדברים מקסימים.
למשל פונפונים ענקיים.
פה בעוד טכניקה.
וגם תחתית לכוסות
וקשת לשיער
פיל פילונת, ופיל פילון
פרחי בד מתוקים (יהיו פה הרבה תיאורים של מתוק ומקסים, כי הכל מתוק ומקסים)
שמלה לילדה. אני יודעת שכבר הראיתי משהו דומה, אבל זה כזה (כולם ביחד:) מקסים! גם פה
עטיפה למחברת, הנה גם פה
בובת גזר? אולי דג?
ראש חיה לתלות מעל האח
תיק ממכנסיים של הבעל
כנפיים לתינוק
פרחי צמר (מסוודר שפרמנו, כמובן) הקישור ניתן לדפדוף ושווה ביותר עם מתכונים, יצירה, ועיצוב משגע.
מהסוודר שפרמתם תוכלו לעשות גם אותיות מצופות.
סלסלה משאריות בדים, נראה פשוט לביצוע, אפילו עשו עם ילדים
עוד סלסלה מליפופים של בד
ווסט לילד ממכנסיים ישנים
או לצפות בקבוקים/פחיות והפוך אותם לאגרטלים חינניים.
או שרשרת (אהם, קצת מוזרה)
או מסביב לצנצנות כדי לעשות בית לנר
או לרקום על קרטון תוית למתנה
או לסרוג למגף שלכם מתנה
כיסויים לצנצנות, כדי ש, אהה, כדי ש, אממ, כדי שלא יהיה להן קר?
תוכלו לזייף כיס על השמלה.
אל תזרקו את הספסל עם קונסטרוקציית המתכת. במקום זה תארגו לו ריפוד.
סלסלה? דלי? מבד.
סוס על מטאטא. (בכוונה שמתי את הקישור לילדיסקו ולא את הקישור הישיר, כדי שתציצו שם)
כרית מפלצת
מכסה רקום לצנצנת
בובת סמרטוטים
לא בדיוק קשת, לא בדיוק כובע, משהו לשים על הראש. אבל עשוי מסוודר ישן.
כרית מהחולצה של הבעל
לבבות, וגם פרח, גם בובות חיות. ובובות לתיאטרון בובות. אגב, נראה לי שכל מה שעושים מלבד, אפשר בקלות לעשות מבגדי פליס ישנים.
צעיף חמוד ומשמח
בובות של ציפורים. יפות! יש ספר שלם כזה. עוד ציפורים, ציפורים באוניה, כל כך יפה.
ערסל לבובות
שידרוג חולצות פשוטות, וחצאית מטישירט
תיק לכביסה מלוכלכת או גרביים, לנסיעה
כרית, עוד כרית, עוד כרית ועוד בצורת גיטרה
פרח לקישוט (קישוט של קאפקייקס מעוצבים במקור)
עוד פרח
בובות מחזיק מפתחות
כובע לתינוק
בובה, ובובות מפלצתיות, כן, עוד
חולצה מכמה חולצות מקור
ארנק וכמה דוגמאות לביצוע מוצלח. יש גם ארנק מרובע.
עוד פרח, לשים על גומיה לקוקיות של הילדה. ועוד אחד.
שקית בד כעטיפה למתנה
שדרוג מגבת למגבת גיבורי על
שרוולים שהם חצי כפפה, לחימום הידיים
מסגרות לתמונות
שדרוג לוילון אמבטיה

3 תגובות:

איריס אמר/ה...

תודה רבה על ההשקעה והרעיונות המקסימים !!

סטודיו לשמלות כלה אמר/ה...

היי, יש לי עסק לשמלות כלה ותמיד יש לי המון שקים עם שאריות בדים ושמלות שאין בהם שימוש, אני רוצה למכור אותם במחירי ריצפה ממש .כל הרוצה יבוא ויטול!!! ועם כ"כ רעיונות פה..הכסף לא מדבר. לפרטים:0527627240

סטודיו לשמלות כלה אמר/ה...

מכירה של שקי בדים חדשים שאריות ושמלות משומשות