יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

יצירה ממוחזרת - עכשיו בתמונות

העליתי עד היום כמה וכמה פוסטים עם קישורים לרעיונות יצירה עם חומרים ממוחזרים - אם זה שאריות בד, בקבוקי פלסטיק, גלילי ניר טואלט, נייר, שקיות או רהיטים ישנים.
הפוסטים מיעטו בתמונות עקב הפרוצדורה המעצבנת בכתיבת הבלוג, וכל ההקלקות האלה אולי (די בטוח) מפחיתות מהנוחות. בשביל להעיק על כולם סופית, לא תמיד חילקתי את הפוסטים לפי חומרי המיחזור, כך שלמי שמחפש רעיון ספציפי זה קצת סירבל את הדרך.

אז בזכות נעמה, שתזכה לשנים ארוכות, פתחתי חשבון בפינטרסט!

מכירים לוח שעם שמצמידים אליו תמונות? הרעיון של האתר הוא שכל אחד יכול להכין לעצמו לוחות בכל נושא שהוא. בהתקנה סופר פשוטה בדפדפן מוסיפים כפתור שמאפשר לשייך תוך כדי גלישה רגילה באינטרנט כל תמונה שמופיעה בכל אתר לאיזה לוח שתרצה בפינטרסט. כשנכנסים לפינטרסט אפשר לראות דברים שאחרים העלו לפי נושא, לעקוב אחרי משתמש ספציפי שאהבתם את הטעם שלו, או לעקוב אחרי לוחות ספציפיים.
מומלץ בהחלט ללקטני ולקטניות אינטרנט.

אבל גם מי שראה בפיסקה הקודמת שחור בעיניים, יכול פשוט ללחוץ על הקישור הבא, ולהגיע ללוחות שלי בפינטרסט. ש לוח יצירה במיחזור פלסטיק, זכוכית, נייר, בד, משטחי עץ, חומרים טבעיים, ורהיטים. (בלי קשר לבלוג, אבל סתם לכיף - גם לוח על גינון ולוח עיצוב בית).

התחלתי להכניס לשם גם קישורים מפוסטים קודמים שהעליתי, ומהיום את רוב הקישורים שלי בנושאי יצירה במיחזור / שימוש שני / אפסייקל אכניס לשם.
גם הרבה יותר נוח, גם יתעדכן בתדירות (הרבה) יותר גבוהה מאשר בבלוג, ואפילו יש rss, שככה יהיה לי טוב. שווה לעקוב.

טוב כמה את מדברת, תני קישור.
הנה: Follow Me on Pinterest


תגובה 1:

חמוטל לורנס אמר/ה...

כמות העדכונים ירדה גם כי אנחנו בתהליך בניה שמוצץ את כל האנרגיה. ייגמר בקרוב אינשאללה, ונחזור לעניינים.