יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

קישוטים ממוחזרים לסוכה

בכל שנה אני מפנטזת שהשנה ממש נשקיע בסוכה, נתארגן על קישוטים עם סטייל וקו אחיד, והכל יהיה פשוט מגניב, רגוע, יצירתי, משפחה למופת וכל זה.
בסופו של דבר בדר״כ הכל קורה בשניה האחרונה, החומרים לא זמינים, הילדים עושים טובה עם איזה עיגול וחצי של שרשרת ומשאירים אותי בדד. מזל שיש עדיין ילדה אחת בגן, לפחות קישוט אחד תוצרת בית..
השנה אני בונה על זה שיש לי מכונת תפירה, מה שמאפשר לעשות שרשראות היפר-מגניבות בכלום זמן. אחלו לחייל הצלחה בהמשך דרכו, נקווה שאני לא משלה את עצמי שוב.
אבל כל הגישה המציאותית הזאת לא תפריע לנו להמשיך להציץ על מה שאחרים עושים, ולצוד בחדווה רעיונות ברחבי הרשת.
יש לי לוח פינטרסט מלא וגדוש ברעיונות לסוכות ואתם מוזמנים להציץ בו, רק לא נשכח שאנחנו בעניין של שימוש חוזר בחומרים זמינים שממילא בדרך לפח: ניירות מגזינים, ניירות מספרים ישנים/מחברות תוים, גלילי ניר טואלט, שקיות ניילון, חולצות טריקו ישנות, בקבוקי פלסטיק וכו׳. יש גם רעיונות לחומרים טבעיים - אצטרובלים, מקלות, ועלים.
עם כל הכבוד לסוכה ולחג החמוד - יש כל כך הרבה רעיונות, אז אין שום הצדקה לקניה של חומרים חדשים, ובטח לא לקישוטים שילדים סינים מסכנים מכינים בדולר ליום.
למשל:

מקור: etsy



מקור: לא ידוע, נמצא בפינטרסט

יש עוד ועוד רעיונות, לכו להציץ...

המלצה אחת למשהו חדש - סטודיו דוב אברמסון מציע פוסטרים מקסימים של אושפיזות, 20 פוסטרים, 50 שקלים, והסוכה שלכם מתרעננת במיידי. הברקה!

אז יש שבוע וחצי לעשות משהו בעניין הסוכה (ערב סוכות 8.10): למקומות, היכון, זוז!

3 תגובות:

נעמה אמר/ה...

רעיונות מגניבים. הביא לי חשק להשיג פאנצ'ר כזה שחותך עיגולים גדולים.
יש כל כך הרבה דברים יפים לעשות עם עיגולים (ממגזינים, עמודי תווים ישנים, קטלוגים של פונטים...).

חמוטל לורנס אמר/ה...

לגמרי ברשימה! גם פאנצ׳ עגול ואפשר גם צורות - שרשר פרפרים יכול להיות נחמד, לא?

נעמה אמר/ה...

ברור, ועננים. זה דורש מובייל.