יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

מתלים מחומרים משומשים - יצירה קלה ומספקת

באחד מימי שישי או ערב סוכות, או ערב שמחת תורה או משהו אחר מהחג-שבת-חג-שבת האחרון, מצאתי את עצמי לבד (!!): ילד אחד היה אצל חבר, אחד אצל שכן, אחד עם אבא בסופר, המממ... חלון הזדמנויות! האם אלך לבשל, לנקות, לסדר ולתכנן הפעלות לטף? הו לא!
אז מה כן? אלך לערימת הקרשים, אקח חולצה ישנה, אשלוף את אקדח הסיכות, אבריג מתלים מאחורה, אקשט בסרט, אדפוק בפטיש 3 מסמרי ענק ואכין ברבע שעה מתלה נוסף לקיר המתלים! ברור! 

המתלה הזה הצטרף לשלל מתלים עשה זאת בעצמך מחומרים זמינים ומשומשים שיש אצלנו.
אחת הבעיות עם יצירה ממוחזרת לילדים זה שקשה למצוא משהו שגם יהיה בטווח היכולות שלהם, וגם ייראה מיליון דולר אחר כך ולא כמו שתי קופסאות קוטג׳ מודבקות וצבועות בגואש. לחובבי הפינטרסט בטח מוכר גם הפער בין פרוייקטים שמצולמים נפלא ובסוף כשעושים אותם נראים, ובכן, כמו שתי קופסאות קוטג׳ מודבקות וצבועות בגואש... בקיץ יואב (12) מצא בפינטרסט רעיון ליצירה - תוקעים מסמרים על קרש לפי דוגמא ומותחים חוט רקמה בין המסמרים. זה היה כל כך מוצלח שהבית הפך למפעל לתמונות כאלה, וכאדם מוכוון פרקטיות מיהרתי לקנות מתלים פושטים, לצרף ליצירה, ולהרוויח מתלים מעוצבים. מומלץ.

מה עוד?  קרש סקייטבורד שהיה זרוק בחצר קיבל כמה מתלים מאיקאה, הפך למתלה סטייליסטי והחזיר את כבודו האבוד. ואחרון חביב - מתלה איילים מחוט ברזל וקרש בנין שעשיתי מתישהו בשנה האחרונה אצל ורד אלבחרי ברימר במעדניית סדנאות של דנה ישראלי.


אז נסכם שמתלים זה גם שימושי, גם קל להכנה בדרך כלל, גם מהDIY שנראה ממש טוב, וגם מזמין שימוש יצירתי בחומרים שכבר עשו משהו בחיים שלהם.

עוד רעיונות מפינטרסט? למה לא למה לא
מקור: אטסי

מקור: אטסי

מקור: אטסי

מקור: style files
מקור: curbly
מקור: פינטרסט
מקור: אטסי

אם נתקלתם ברעיונות נוספים, או שעשיתם בעצמכם - שתפו, זה כיף.

3 תגובות:

נעמה אמר/ה...

מגניב! ולי בבית יש רק מתלים פושטים שקניתי בחנות.
אני מרכינה ראשי ומתביישת מאד.

Naama אמר/ה...

וזה המתלה שאני מתכננת כבר כמה שנים אבל לא יוצא אל הפועל. בעיקר בגלל שבשבילו אני צריכה להחרים חלקים מסויימים של הלגו של הילדים ואני מתבאסת לעשות ת זה (אלה שיש להם חור בקצה) (הלגו, לא הילדים).
https://www.pinterest.com/pin/95983035779910441/

חמוטל לורנס אמר/ה...

אלוהי המיחזור היא מאוד חומלת ורחומה, תמיד תוכלי לחזור בך מדרכייך הנלוזות.
(וילדים עם חור בקצה דווקא יכול להיות שימושי במקרים מסויימים).