דילמה: מצד אחד מטרה ראויה מאין כמותה, מצד שני - רשת הריבוע הכחול? הם לא, כאילו, חלק מהבעיה? בהיותם רשת סופרמרקטים גדולה? מה, אצלם לא שמים את הפיתויים הקטנים ליד הקופה? אצלם לא מפיצים את הריח של המאפיה בכל הסופר כדי להעלות מכירות?
אז בלי להיפרד מהחשדנות, נציץ על האתר שאמור להעביר תכנים לנוער וילדים, בשיתוף עם מט"ח, ומשקף פעילות שמתקיימת בכמה בתי ספר.
יש שם "בית ירוק" בסיסי, ועוד כמה דפים שעדיין לא גיבשו תוכן משמעותי. מה שכן שווה בדיקה זה מאגר ההפעלות הלימודיות שלהם, בכל מיני נושאים: משפחה, שיווק ופרסום, אזרחות וצרכנות, סיפורו של מוצר וכו'. שימושי, לפחות בתור התחלה, למי שרוצה להעביר פעילות בנושאים האלה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה